loading...
والیبال آمل
رضا حمیدی بازدید : 65 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

سرمربي تيم واليبال کاله آمل گفت: با تصميم فدراسيون واليبال، ملي‌پوشان ما يعني حمزه زريني، عادل غلامي و فرهاد ظريف همراه تيم به برزيل نمي‌آيند.

 


تيم واليبال کاله آمل براي شرکت در مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي جهان عصر امروز (جمعه) به برزيل پرواز مي‌کند. بهروز عطايي پيش از اعزام تيمش به برزيل به خبرگزاري تسنيم گفت: حدود 6 روز است که با ترکيب اصلي و در واقع با 6 نفر کامل تمرين مي‌کنيم. 5 بازيکن ما نيز همراه تيم زير 23 سال در برزيل هستند. خلاصه اينکه اوضاع مناسبي براي تمرين نداشتيم. اميدوارم در برزيل چند جلسه بتوانيم تمرين کنيم.

عطايي ادامه داد: با تصميم فدراسيون واليبال، ملي‌پوشان ما يعني حمزه زريني، عادل غلامي و فرهاد ظريف همراه تيم به برزيل نمي‌آيند در حالي که من دوست داشتم با ترکيب کامل خودمان در مسابقات جام باشگاه‌هاي جهان شرکت کنيم. در واقع مي‌توان گفت که تيم کاله يکي از تيم‌هاي ملي ايران است که شرکت کاله، حامي مالي آن شده است.

تيم واليبال کاله به عنوان قهرمان ليگ برتر ايران و باشگاه‌هاي آسيا عصر جمعه از طريق امارات راهي ريودوژانيرو و سپس شهر «بتيم» محل برگزاري مسابقات باشگاه‌هاي جهان مي‌شود. علي نادي، جواد حسين آبادي و ناصر رحيمي، بازيکنان کمکي کاله در اين مسابقات هستند. کاله در گروه اول مسابقات با ترنتينو دياتک ايتاليا (قهرمان 4 دوره گذشته)، يو پي سي ان آرژانتين، پاناسونيک پنترز ژاپن رقابت مي‌کند. برنامه بازي‌هاي کاله به شرح زير است:

سه شنبه 23 مهر: کاله - ترنتينو دياتک ايتاليا

چهارشنبه 24 مهر: کاله - پاناسونيک پنترز ژاپن

جمعه 26 مهر: کاله - يو پي سي ان آرژانتين
رضا حمیدی بازدید : 79 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (3)

مراسم استقبالی که حوالی ظهر امروز برای عادل غلامی ملی‌پوش آملی تدارک دیده شده بود، تحقیرکننده بود.

 از روزهای گذشته خبر استقبال از عادل غلامی که به همراه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی به قهرمانی رسیده بود پراکنده به گوش می‌رسید.

اما امروز ظهر مراسم استقبال از این ملی‌پوش در شان یک والیبالیست ملی پوش که هیچ برای یک قهرمان ساده ورزشی نیز نبود.

رضا حمیدی بازدید : 72 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

kaleh amol asiai jahani کاله آسیایی جهانی آمل

لیست نهایی کاله برای جام باشگاه های جهان اعلام شد:

 

پاسور:              صابر نریمان نژاد و فرهاد سال افزون

قطر پاسور:        رضا قرا و جواد حسین ابادی

دریافت قدرتی:   مجتبی میرزا جان پور - پوریا فیاضی - علی سجادی و میلاد عبادی پور

لیبرو:                ناصر رحیمی

سرعتی زن:      علیپور - جدیدی و علیرضا نادی

 

 

به در خواست فدراسیون ملی پوشان کاله را همراهی نمیکنند و بعد از پایان مسابقات آسیایی به آمل میان برای تمرینات سوپر لیگ و بازیکنانی همچون فخرالدین رضوی-حمید دهقان-علی شفیعی-ابوالفضل قلیپور و افشین فتاح هم تمرینات خود را زیر نظر مربی تمرین دهنده ادامه میدن

به امید کسب نتیجه خوب ( طوفان سبز اسیا می اید)

رضا حمیدی بازدید : 45 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

ترکيب تيم واليبال سايپا البرز مشخص شد


ترکيب تيم واليبال بزرگسالان سايپا البرز براي حضور در فصل جديد ليگ برتر واليبال مشخص شد.


به نقل از سايت باشگاه سايپا، تيم واليبال سايپا البرز که در سال‌هاي ‌اخير همواره با ترکيبي از بازيکنان جوان در بالاترين سطح مسابقات واليبال کشور شرکت کرده است، امسال نيز ضمن حفظ و بهره‌گيري از کادرفني سال گذشته خود، 7 بازيکن از تيم‌هاي پايه سايپا به ترکيب نارنجي پوشان واليبال اضافه کرده است.

سيد اميد هاشمي به عنوان مدير تيم واليبال سايپا البرز و فرهاد نفرزاده مانند سال گذشته سرمربي سايپا است، اکبرمحمدي (مربي)، طاهر گرافر (بدنساز)، هاني فرخي (آناليزور)، محمد محمدي (ماساژور) وحجت غلامعلي زاد (تدارکات) نيز ديگر اعضاي کادرفني اين تيم هستند. همچنين رشيد يوسفي، رسول نجفي، معين معيني فر، هادي پناهي، جابر اسمعيل‌پور، آرمين رنجبر، پوريا فياضي، حامد طاروردي، سعيد جواهريتوانا، عليرضا صفايي، اصغر نجفي، محمد فلاح،‌ اميرعلي محمدفتحعلي، محمدرضي‌پور، مصطفي حيدري و محمد دليري به عنوان بازيکن تيم واليبال سايپا در ليگ برتر سال 92 همراهي خواهند کرد. ‌
رضا حمیدی بازدید : 66 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

جام باشگاه‌های والیبال جهان از 23 مهر ماه در برزیل آغاز می‌شود که در آن کاله ایران نماینده آسیا در این رقابت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس ، نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان که در آن کاله مازندران به عنوان نماینده قاره کهن در آن حضور می‌یابد از 23 مهر ماه سال جاری در شهر بتیم برزیل دنبال می‌شود.

کاله با ترکیبی از بازیکنان خودی و بازیکنان کمکی از تیم ملی امید راهی این مسابقات می‌شود که به مدت یک هفته به طول می‌انجامد.

شاگردان بهروز عطایی که هم‌اکنون تعدادی از انها در اختیار رده مختلف تیم‌های ملی هستند باید به همراه تیم‌های لوکوموتیو روسیه قهرمان اروپا، لارومانا جمهوری دومینیک نماینده نورسیکا، سادا کروزیرو برزیل نایب قهرمان و میزبان رقایت‌ها، ترنتینو ایتالیا قهرمان چهار دوره گذشته جام باشگاه‌های جهان، اسفاکس تونس قهرمان آفریقا، پاناسونیک ژاپن قهرمان جام امپرور و دو سان یوهان از آرژانتین به عنوان قهرمان آمریکای جنوبی در این مسابقات شرکت کنند.

تیم‌های حاضر در این مسابقات در دو گروه چهار تیمی دسته‌بندی شده و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسند.

کاله ایران در نخستین گام دیدار بسیار سختی را پیش رو دارد و باید با تیم ترنتینو ایتالیا قهرمان چهار دوره گذشته جهان در سال‌های 2009، 2010، 2011 و 2012 برود که به نوعی مدافع عنوان قهرمانی است.

رضا حمیدی بازدید : 65 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (1)

این تیم چند ساله پیش با بازیکنانی جوان و بدون اسم و رسم قهرمان کشور شد و الان از این جمع حمید امینی-علی شفیعی و فخرالدین رضوی به سوپر لیگ رفتند عبدالله حبیبی به تیم ملی جوانان دعوت شد و تو دسته خودش و ثابت کرد و به زودی در سوپر لیگ خواهیم دیدش
فاضل پژومان سال قبل فیکس کاله جوان شد
مهدی حسینی به تیم ملی نوجوانان پیوست
و در این جمع چند نفر هم به والیبال ادامه ندادند ولی تو دوران خودشون جز بهترین ها بودن از جمله مجید راسخ و امیر حق شناس
آرزوی موفقیت داریم برای همشون...

رضا حمیدی بازدید : 46 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

علی سجادی-جواد حسین آبادی و علیرضا جدیدی دیروز در تمرینات کاله حاضر شدند و علیرضا نادی امروز یا فردا به تمرینات کاله اضافه میشه، تمرین کاله دیروز با انگیزه بالا بین بازیکنان برگزار شد.

رضا حمیدی بازدید : 74 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
حمزه زرینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ ما برای حضور موفق در این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا زحمات زیادی کشیده ایم، آخرین بازیهای تدارکاتی خود را هم در ترکیه انجام دادیم که تمامی آنها از سطح بسیار خوبی برخوردار بود به طور مثال در بازی مقابل بلغارها در یک دیدار سنگین و نزدیک با نتیجۀ سه بر دو شکست خوردیم ما می توانستیم بهتر از اینها ظاهر شویم، در مقابل تیم فنر باغچه که برخی بازیکنان آن از کشورهای کوبا و برزیل بودند بسیار خوب و حرفه ای ظاهر شدیم. من طبق نظر و لاسکو در بازی مقابل بلغارستان در ترکیب تیم حضور نداشتم.

رضا حمیدی بازدید : 55 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

عصر دیروز تیم کاله جوان به سرمربیگری حسین کاظمی با ترکیب فاضل پژومان-رحمان تقی زاده-محمدرضا عوض پور-محمدسعادتی-حسین سهرابی-وحید تقوی و عبدالله حبیبی بازی رو رو شروع کرد که تا پایان ست تقریبا به بازیکنان تعویضی خود هم مثل حمید حمودی  سینا طهماسبی-مهدی حسینی-حسن رجب زاده-محمد صادقی نیز بازی داد...
تیم سوپرلیگ با هدایت قاسم نائیجی با ترکیب صابر نریمانژاد-علی شفیعی-علی علیپور-فخرالدین رضوی-حمید دهقان-احسان علیزاده و ابوالفضل قلیپور شروع کرد و در پایان ست افشین فتاح و حسام نائیجی نیز به بازی آمدند
درخشش فخرالدین رضوی در خط سرویس و حمید حمودی پاسور تیم ملی جوانان در ترکیب کاله جوان در نوع خود جالب بود...

نتایج زنده


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    موثرترین بازیکنان تیم ملی؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 499
  • بازدید کلی : 6,959
  • لیگ برتر ایران