loading...
والیبال آمل
رضا حمیدی بازدید : 55 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (3)

رنکينگ FIVB چگونه شکل مي‌گيرد

چرا واليبال ايران بين ده تيم برتر دنيا قرار ندارد؟


تيم ملي واليبال ايران در دو سال اخير موفقيت‌هاي بسياري به دست آورده است. با اين حال هنوز نتوانسته در بين ده تيم برتر جهان قرار گيرد.



درخشش شاگردان ولاسکو در عرصه‌هاي بين‌المللي تا اندازه‌اي چشمگير بوده که سايت فدراسيون جهاني واليبال در گزارش خود از قرعه کشي رقابت‌هاي ليگ جهاني سال 2014 مي‌نويسد:

«در گروه A رقابت‌ها دو تيم پرافتخار ليگ جهاني يعني برزيل با 9 قهرماني و ايتاليا با هشت قهرماني حضور دارند. ديگر تيم اين دسته لهستان قهرمان ليگ جهاني در سال 2012 و ايراني که سرعت پيشرفتش بسيار زياد بوده است.»

به گزارش ايسنا ، شايد اين نوشته به تنهايي حقانيت ايران را براي قرار گرفتن در جمع تيم‌هاي برتر جهان ثابت کند، اما سوال اينجاست چرا با اين که ملي پوشان ايران بارها تيم‌هايي مانند ايتاليا، کوبا و صربستان را شکست داده‌اند و طلسم پيروزي مقابل تيم‌هايي مانند آمريکا، لهستان و آلمان که همگي رتبه يک رقمي دارند را شکسته‌اند نبايد جايي در ميان ده تيم برتر دنيا داشته باشند؟

*تيم ها چگونه امتياز مي‌گيرند؟

در رده بندي فدراسيون جهاني واليبال بر خلاف بسياري از رشته هاي توپي، پيروزي در يک ديدار خاص امتيازي ندارد. يعني علاوه بر اين که بازي هاي دوستانه هيچ تاثيري در افزايش رنکينگ ندارد، بلکه پيروزي در يک ديدار رسمي نيز امتيازي براي تيم برنده ندارد. به اين معني که يک تيم حتي اگر در ليگ جهاني، المپيک، جام جهاني يا ساير رويدادهاي معتبر و رسمي اين رشته مقابل حريف به برتري برسد امتيازي کسب نمي کند و در پايان مسابقات رده بندي اين تيم‌ها هستند که باعث صعود در رنکينگ خواهد شد.

البته اين به اين معني نيست که به دست آوردن پيروزي در ليگ جهاني بي‌تاثير است. چرا که رتبه نهايي تيم ها در نهايت به تعداد برد و باخت‌هاي آنها بستگي دارد، اما اين که صرفا پيروزي در يک مسابقه خاص امتيازي داشته باشد، اين گونه نيست (برخلاف فوتبال). براي مثال ايران در ليگ جهاني واليبال موفق شد در يک ديدار ايتاليا را شکست دهد و در يک ديدار هم مغلوب شد، اما با وجود اين که پيروزي ايران سه امتيازي بود (3-1) و برد ايتاليا دو اميتازي (3-2)، ايران در پايان رقابت‌ها با قرار گرفتن در جايگاه نهم 10 امتياز به دست آورد و ايتاليا با ايستادن بر سکوي سوم 40 امتياز!

رضا حمیدی بازدید : 55 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (1)

تثبيت صدرنشيني باريج اسانس

نتايج هفته يازدهم ليگ برتر واليبال


هفته يازدهم ليگ برتر واليبال با انجام شش ديدار پيگيري شد.


هفته يازدهم ليگ برتر واليبال با انجام شش ديدار پيگيري شد و تيم‌هاي پيکان تهران، نوين کشاورز، باريج اسانس، شهرداري اروميه، کاله مازندران و ميزان خراسان مقابل حريفان خود به برتري رسيدند.

بدين ترتيب متينت در خانه شکست خورد، باريج اسانس صدرنشيني خود را تثبيت کرد و کاله مازندران نيز به رده پنجم جدول صعود کرد.

نتايج ديدارهاي هفته يازدهم:

کاله مازندران 3 شهرداري زاهدان 2

21 - 25

25 - 19

25 - 22

16 - 25

15 - 9

متين ورامين 1 پيکان تهران 3

25 - 22

17 - 25

23 - 25

22 - 25


رضا حمیدی بازدید : 46 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

متين صدرنشين ماند

نتايج هفته نهم ليگ برتر واليبال


هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي ايران با برگزاري شش ديدار پيگيري شد.


نهمين هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي ايران عصر امروز با برگزاري شش ديدار در شهرهاي مختلف به انجام رسيد و تيم‌هاي نوين کشاورز، متين ورامين، ميزان خراسان، پيکان، باريج اسانس و جواهري بازرگاني گنبد موفق شدند حريفان خود را شکست دهند.

* نتايج کامل بازي‌هاي اين هفته به شرح زير است:

شهرداري زاهدان صفر - پيکان تهران 3

سايپا البرز صفر - باريج اسانس کاشان 3

متين ورامين 3 - آلومينيوم المهدي بندرعباس 2

نوين کشاورز 3 - شهرداري تبريز يک

کاله مازندران صفر - ميزان مشهد 3

شهرداري اروميه 2 - بازرگاني جواهري گنبد 3

* جدول رده‌بندي به اين شرح است:

1- متين ورامين از 8 بازي 20 امتياز

2- باريج اسانس از 8 بازي 18 امتياز

3- ميزان خراسان از 8 بازي 14 امتياز

4- جواهري گنبد از 8 بازي 13 امتياز

5- کاله مازندران از 8 بازي 12 امتياز

6- شهرداري تبريز از 8 بازي 12 امتياز

7- پيکان تهران از 8 بازي 12 امتياز

8- شهرداري اروميه از 8 بازي 11 امتياز

9- نوين کشاورز از 8 بازي 11 امتياز

10- شهرداري زاهدان از 8 بازي 8 امتياز

11- آلومينيوم المهدي هرمزگان از 8 بازي 8 امتياز

12- سايپا از 8 بازي 5 امتياز

 

رضا حمیدی بازدید : 48 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

خط و نشان FIVB براي هشت تيم برتر ليگ جهاني


کميته برگزاري مسابقات فدراسيون جهاني واليبال وجود سيستم فيلمبرداري تلويزيوني "HD و Video challenge " را براي ميزباني هشت تيم برتر ليگ جهاني الزامي دانست.


به گزارش ورزش سه و به نقل از فدراسيون واليبال، اجلاس ساليانه کميته مسابقات فدراسيون جهاني واليبال طي روز‌هاي جمعه، شنبه و يکشنبه(22تا24 آذر ماه) برگزار شد و محمدرضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال با دعوت دکتر گراسا به عنوان عضو اصلي اين کميته در اين اجلاس که در مقر Fivb در لوزان سوئيس برگزار مي شود، شرکت کرد.

يکي از مصوبات مهم اين اجلاس الزام بر وجود سيستم فيلمبرداري تلويزيوني HD اچ دي و ويدئو چلنج بود و مقرر شد در صورتي که تيمي نتواند اين تجهيزات و امکانات را براي ميزباني فراهم کند، از گروه اول (هشت تيم برتر) به گروه دو (12 تيم دوم) منتقل خواهد شد.

تيم ملي ايران در حال حاضر در گروه اول رقابت‌هاي ليگ جهاني واليبال حضور دارد.

 

رضا حمیدی بازدید : 50 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

منش پهلواني در خون مردم ايران است

محمودي: ما هميشه پهلوان و عيّار داشته‌ايم


قهرماني 4دوره المپيک کشني ناشنوايان در سالهاي 1997 دانمارک، 2001 ايتاليا، 2005 استراليا، 2009چين تايپه و قهرمان جهان در سال 2008 در ارمنستان بخشي از افتخارات محمد محمودي پهلوان مربي موفق کشتي و خير در زمينه ورزش است .


در همين زمينه با پهلوان محمد محمودي که به همراه داودي و سيروس‌پور افتخارات زيادي را براي کشتي به دست آوردند و به بهانه کسب تنديس جوانمردي توسط پهلوان محمد محمودي با او همصحبت شديم. وي که از خير هاي ايران هم به شمار مي رود در رابطه با کشتي ناشنوايان مي‌گويد: من را آقاي سيروس‌پور به فدراسيون ناشنوايان آورد اما يک روز که سر تمرين بودم بچه ها گفتند که رييس جديد فدراسيون از حضور آقاي سيروس پور در تمرينات جلوگيري کردند. من هم لباس خودم را عوض کردم و گفتم که من با او آمده‌ام و با او هم مي‌روم، بعد از آن آقاي طالقاني و برزگر هم با من براي بازگشت صحبت کردند اما معرفت حکم مي کرد که نباشم و دوستم را تنها نگذارم ما افتخارات زيادي را براي ايران عزيز به دست آورده بوديم 4قهرماني المپيک و 1قهرماني جهان افتخار کمي نيست که بايد بگويم بعد از من آقاي کاوه که آمدند و من هم براي ايشان آرزوي موفقيت کردم. به جز آقاي کاوه که تيمش دوم يا سوم شد بقيه تيمها در فرنگي اوت شدند من فکر مي کنم ما به همراه آقاي داودي و سيروس پور کار بزرگي کرديم که به سختي شايد تکرار شود.

در ادامه محمودي در رابطه با منش جوانمردي مي گويد:17 شوال روز جوانمردي و پهلواني در دنيا است، در تالار وحدت توانستم به لطف خداوند تنديس پهلواني را از دستان مبارک نوه امام خميني آقاي سيد حسن خميني گرفتم اما من بايد بگويم که ايران 70 ميليون جمعيت دارد و 70 ميليون عيّار و جوانمرد دارد که همه نشان داده اند مرام پهلواني دارند. در گذشته پورياي ولي را داشتيم که باخت و شد پهلوان پورياي ولي... بعد از آن طيب را داشتيم که با خدا معامله کرد و راجع به سوالي که رژيم شاه در مورد امام خميني از او پرسيدند با شجاعت واقعيت را به حق گفت. آقا تختي که سنبل مرام و معرفت بود و يا حسين فهميده که با خدا معامله کرد و عاشقانه براي وطنش شهيد شد. ما هميشه پهلوان و عيار داشته ايم.

آتش نشاني که براي جان يک خانواده جانش را فدا کرد و يا خانمي که 52 ميليار براي ساختن بيمارستان خيريه هزينه مي کند اينها همه پهلوان و جوانمرد هستند و من فقط نماينده آنها هستم نه چيز ديگر...

پهلوان محمد محمودي که از عياران به نام تهران هم به شمار مي رود و در مراسم عاشورا در هيئت او در شهر ري تمامي ورزشکاران و دولتمردان اعم از سياسي و لشگري شرکت مي کنند در پايان مي گويد: منش پهلواني در خون مردم ايران است هدف من بالا رفتن پرچم عزيز ايران است من دوست دارم در کتاب هاي درسي وزير آموزش پرورش از تختي و پورياي ولي بنويسد و به بچه ها آموزش دهند من هميشه خودم را زير پرچم مولا علي که به يتيم نوازي معروف بود و امام حسين بزرگترين آزادي‌خواه دنيا مي دانم.
رضا حمیدی بازدید : 51 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

سايت رسمي کميته بين‌المللي پارالمپيک:

سيامند رحمان مثل يوسين بولت است!


سايت رسمي کميته بين‌المللي پارالمپيک، در سايت رسمي خود آورده است: هر جا يک جا يک ايراني است، مدال طلا با ايران است.


به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي کميته ملي پارالمپيک ،سايت www.paralympic.org در گفت و گويي که با سيامند رحمان قهرمان سنگين وزن وزنه برداري جهان، قوي‌ترين مرد جهان، قهرمان پار المپيک و جهان انجام داده است از اعتماد به نفس اين ورزشکار گفته است: سيامند رحمان با تمام اعتماد به نفسي که دارد از قهرماني در مسابقات جهاني 2014 دوبي و پاراآسيايي اينچئون کره جنوبي مي‌گويد.

در بخشي از اين گفت وگو سيامند رحمان مي‌گويد: من تاريخي جديد در وزنه ‌برداري سال 2014 به وجود خواهم آورد.

در سايت رسمي IPC آمده است: سيامند رحمان مثل يوسين بولت است که مي‌رود يک چهره شاخص در دنيا شود.
رضا حمیدی بازدید : 45 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

12 مسابقه براي هر تيم در دور مقدماتي

برنامه مسابقات ايران در ليگ‌جهاني واليبال


بر اساس اعلام دپارتمان ليگ جهاني مرحله مقدماتي ليگ جهاني واليبال سال 2014 در هفت هفته برگزار مي‌شود و هر تيم 12 مسابقه برگزار خواهد کرد که در مجموع، در شش بازي مهمان و در شش بازي ميزبان خواهد بود.


به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، مرحله مقدماتي ليگ جهاني واليبال سال 2014 از دوم خردادماه سال 1393 آغاز مي‌شود و تا 15 تير ماه سال 93 ادامه خواهد داشت.

بر اساس تصميم دپارتمان ليگ جهاني واليبال در نشست لوزان سوييس، تيم‌هاي شرکت کننده در دور مقدماتي ليگ جهاني با حريفان خود چهار بازي خواهند داشت که دو بازي در خانه و دو بازي در کشور حريف برگزار مي‌شود.

تيم ملي واليبال ايران روز نهم خرداد ماه و در هفته دوم اين رقابت‌ها در نخستين بازي خود در دور مقدماتي ليگ جهاني واليبال سال 2014  در ايتاليا به مصاف اين کشور مي‌رود و يازدهم خرداد ماه نيز بازي دوم خود در برابر اين تيم را برگزار مي‌کند.

تيم ايران 23 خرداد ماه نخستين بازي خانگي خود را در برابر ملي‌پوشان برزيل انجام خواهند داد و 25 خرداد ماه نيز دومين بازي با برزيل در تهران برگزار مي‌شود.

ملي‌پوشان واليبال ايران 15 تيرماه نيز آخرين بازي دور مقدماتي خود را در لهستان و در برابر تيم ملي واليبال اين کشور برگزار خواهند کرد.

برنامه کامل بازي‌هاي دور مقدماتي ليگ جهاني واليبال در گروه ايران به قرار زير است: (اسامي تيم‌هاي ميزبان اول آمده است)

2 و 4 خرداد: برزيل – ايتاليا

9 و 11 خرداد: برزيل – لهستان ، ايتاليا – ايران

16 و 18 خرداد: برزيل – ايران ، ايتاليا – لهستان

23 و 25 خرداد: لهستان – ايتاليا ، ايران – برزيل

30 خرداد و يک تير: ايران – ايتاليا ، لهستان – برزيل

6 و 8 تير: ايران – لهستان

13 و 15 تير: ايتاليا – برزيل ، لهستان – ايران 

ليگ جهاني واليبال سال 2014 با حضور 28 تيم در سه گروه برگزار مي‌شود که گروه‌بندي آن به قرار زير است:

گروه يک

دسته A: ايران، برزيل، لهستان، ايتاليا

دسته B: روسيه، امريکا، بلغارستان، صربستان

گروه دو:

دسته C: بلژيک، کادانا، استراليا، فنلاند

دسته D: آرژانتين، آلمان، فرانسه، ژاپن

دسته  E: هلند، کره جنوبي، پرتغال، جمهوري چک

گروه سه:

دسته  F: تونس، ترکيه، کوبا ، اسپانيا

دسته  G: پوتوريکو، چين، اسلواکي و مکزيک

 

رضا حمیدی بازدید : 50 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

کاله، فاتح جنگ ستارگان واليبال


در بازي عقب افتاده از هفته نخست ليگ برتر واليبال، کاله در خانه‌ي خود متين ورامين را شکست داد.


دو تيم پرستاره‌ي کاله و متين ورامين در يک ديدار عقب‌افتاده از هفته‌ي نخست ليگ برتر واليبال، امروز يکشنبه به مصاف يکديگر رفتند.

اين ديدار حساس و نفس‌گير در نهايت با نتيجه‌ي 3 بر 2 به سود کاله ميزبان به پايان رسيد.

حضور بازيکنان ملي‌پوشي چون سعيد معروف، شهرام محمودي و ميرزاجانپور در تيم متين و هم‌چنين عادل غلامي، حمزه زريني و فرهاد ظريف در تيم کاله موجب شده بود که علاقه‌مندان به واليبال به اين بازي نفس‌گير لقب جنگ ستارگان واليبال را بدهند.

تيم کاله مازندران که شروع خوبي برابر حريف قدرتمند خود نداشت، موفق شد پس از ست سوم بازي قدرتش را بر ورامين تحميل کند و در نهايت متين را با يک امتياز بدرقه کند.

کاله مازندران در اين مسابقه با امتيازهاي 25-15، 23-25، 25-22، 14-25 و 5-15 پيروز شد.
رضا حمیدی بازدید : 30 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

پديده ليگ جهاني 2013، قدرت ليگ جهاني 2014


قرعه‌کشي ليگ جهاني 2014 واليبال در اجلاس ساليانه اين دپارتمان در مقر FIVB برگزار و ايران با تيم‌هاي برزيل، لهستان و ايتاليا همگروه شد.


اجلاس ساليانه دپارتمان ليگ جهاني در مقر FIVB در لوزان سوئيس آغاز شد که محمدرضا داورزني، رئيس فدراسيون واليبال به عنوان يکي از اعضاي اين دپارتمان در اين اجلاس شرکت کرده است.

در اين اجلاس گزارش‌هاي ليگ جهاني 2013 ارائه و مورد بررسي قرار گرفت. در ادامه برگزاري ليگ جهاني 2014 بررسي و مقرر شد اين مسابقات در سال 2014 با شرکت 28 تيم در سه گروه يا سه سطح برگزار شود و تيم‌ها با توجه به رنکينگ سال گذشته‌شان، در يکي از اين سه گروه يا سطح قرار گرفته شوند و تيم‌هاي تراز اول واليبال دنيا در گروه يک، تيم‌هاي متوسط در گروه دو و ديگر تيم‌ها در گروه سه قرار مي‌گيرند و در پايان مرحله مقدماتي و بين قاره‌اي از گروه يک با توجه به ميزبان مرحله نهايي چهار يا پنج تيم و از گروه دو يک تيم به مرحله نهايي صعود کنند.

با توجه به اينکه تيم ايران در دوره پيش در مکان نهم قرار گرفت و اکنون در رده‌بندي جهاني در رده دوازدهم قرار دارد، همچنين با توجه به عملکرد اين تيم در مسابقات گذشته، در ليگ جهاني 2014 به عنوان يکي از تيم‌هاي تراز اول واليبال دنيا در دسته يک گروه يک با برزيل، لهستان و ايتاليا همگروه شد.

قرعه کشي کامل اين رقابت‌ها به شرح زير است:

گروه يک

دسته A: ايران، برزيل، لهستان، ايتاليا

دسته B: روسيه، امريکا، بلغارستان، صربستان

گروه دو:

دسته C: بلژيک، کادانا، استراليا، فنلاند

دسته D: آرژانتين، آلمان، فرانسه، ژاپن

دسته E: هلند، کره جنوبي، پرتغال، جمهوري چک

گروه سه:

دسته F: تونس، ترکيه، کوبا ، اسپانيا

دسته G: پوتوريکو، چين، اسلواکي و مکزيک

همچنين تيم آخر گروه دو به گروه سه سقوط و تيم اول گروه سه به گروه دو صعود خواهند کرد.

 

رضا حمیدی بازدید : 48 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

برای دانلود صحبت های فرهاد ظریف پس از خداحافظی از تیم ملی در اوج بعد از درخشش و بازگشت از جام قهرمانان جهان بر روی تصویر زیر کلیک کنید..

فرهاد ظریف قبل از مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۳ تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت اما با مخالفت شدید قرار گرفت اما قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ در مصاحبه ای گفت تصمیم به خداحافظی در اوج را دارد و دلیل خداحافظی اش فرزند و خانواده اش هستند، ظریف پس از حضور در جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ قهرمان قاره ها و پس از قرار گرفتن در تیم ستارگان و منتخب جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ با بوسیدن چهار گوشه زمین این تصمیم خود را عملی کرد و از دنیای والیبال خداحافظی کرد.

رضا حمیدی بازدید : 63 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (3)

مسابقات واليبال جام بزرگ قهرمانان

فهرست 20 نفره ولاسکو اعلام شد


خوليو ولاسکو اسامي 20 بازيکن را جهت حضور در رقابت‌هاي واليبال جام قهرمان قهرمانان اعلام کرد.


به نقل از سايت فدراسيون واليبال، خوليو ولاسکو سرمربي تيم ملي واليبال ايران اسامي 20 بازيکن تيم ايران را براي شرکت در رقابت‌هاي واليبال جام بزرگ قهرمانان که از 28 آبان لغايت 3 آذر با شرکت قهرمان قاره‌ها برزيل، ايتاليا، ايران، ژاپن، روسيه و آمريکا در ژاپن برگزار مي‌شود را اعلام کرد.

بر اين اساس، ليست 20 نفره معرفي شده تيم ايران به فدراسيون جهاني واليبال به شرح زير است که از ميان آنها 14 بازيکن پس از برگزاري اردوي کوتاه مدت تيم ملي در تهران از سوي کادر فني انتخاب و به FIVB و کميته برگزاري مسابقات جام قهرمان قهرمانان معرفي مي‌شوند:

1- شهرام محمودي

2- محمد طاهر وادي

3- سامان فائزي

4- سعيد معروف

5- فرهاد قائمي

6- سيد محمد موسوي

7- حمزه زريني

8- فرهاد ظريف

9- عادل غلامي

10- امير غفور

11- رحمان داوودي

12- مجتبي ميرزاجانپور

13- مهدي مهدوي

14- فرهاد پيروت پور

15- ناصر رحيمي

16- آرمين تشکري

17- عليرضا جديدي

18- سيد علي سجادي

19- مهدي مرندي

20- عليرضا مباشري

همچنين امير خوش‌خبر به عنوان مدير تيم، خوليو ولاسکو به عنوان سرمربي، خوان سيچلو و احمد مساجدي به عنوان کمک مربي، سيامک افروزي به عنوان پزشک، نويد مشجري به عنوان آناليزور و عليرضا پيشياره به عنوان ماساژور تيم ملي کشورمان در اين رقابت‌ها همراهي مي‌کنند.
رضا حمیدی بازدید : 42 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

قهرماني ساداکروزيرو در جام باشگاه‌هاي جهان


دور نيمه نهايي نهمين دوره رقابت هاي واليبال جام باشگاه هاي جهان بامداد امروز در شهر بتيم در ايالت ميناس گرائيس برزيل با قهرماني نماينده ميزبان به پايان رسيد.


به گزارش پايگاه اختصاصي مسابقات ، نتايج اين رقابت ها به شرح زير است :

* رده بندي :

ترنتينو دياتک ايتاليا 3 - 1 او پي سي ان آرژانتين

* فينال‌:

ساداکروزيرو برزيل 3 - 0 لوکوموتيو نووسيبريسک روسيه

(ست ها : 25 - 20 ، 25 - 19 و 25 - 20 )

در اين رقابت ها تيم کاله آمل نماينده ايران و قهرمان آسيا نيز حضور داشت که با سه شکست 1 - 3 از ترنتينو (مدافع عنوان قهرماني) و پاناسونيک پنترز ژاپن و 0 - 3 از او پي سي ان آرژانتين حذف شد.

در پايان رقابت ها برترين هاي اين دوره به شرح زير معرفي شدند :

- ارزشمند ترين بازيکن : والاس د سوزا ستاره برزيلي تيم سادا کروزيرو برزيل

- امتياز آور ترين بازيکن : سوتان سوکولوف بازيکن بلغارستاني تيم ترنتينو دياتک ايتاليا با 108 امتياز

- بهترين سرويس : يوآندي لئال بازيکن کوبايي تيم ساداکروزيرو برزيل

- بهترين پاسور : ويليام آرژونا بازيکن برزيلي تيم سادا کروزيرو برزيل

- بهترين دفاع : امانوئله بيرارلي و ماتئو بورگستالر بازيکنان ايتاليايي تيم ترنتينو دياتک ايتاليا

- بهترين دريافت : سرژيو نوگه ايرا بازيکن برزيلي تيم ساداکروزيرو برزيل

- بهترين آبشارزن : لوکاش ديويش بازيکن اسلواک تيم لوکوموتيو نووسيبريسک روسيه

در واليبال جام باشگاه هاي جهان تيم ترنتينو دياتک ايتاليا با 4 قهرماني و يک سومي رکورد دار است و 4 تيم ايتاليايي ميزورا ميلانو ، مساجرو راوه نا ، مديولانوم ميلانو و ماکسيکونو پارما هر کدام يک بار قهرمان شده اند.

تيم پيکان تهران در جام باشگاه هاي جهان ، در سال 2010 روي سکوي سوم ايستاد و در سال 2009 چهارم شد.

 

رضا حمیدی بازدید : 57 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

واليبال باشگاه‌هاي جهان- برزيل

کروزيرو و لوکومتيو به فينال رسيدند


با رسيدن تيم‌هاي کروزيرو برزيل و لوکومتيو روسيه به فينال مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي جهان، طلسم حضور تيم‌هاي ايتاليايي در فينال اين مسابقات شکست.


در مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي جهان، تيم‌هاي سادا کروزيرو برزيل و لوکوموتيو روسيه با پيروزي بر حريفان خود به فينال اين مسابقات رسيدند تا ديگري خبري از سايه سنگين 9 دوره گذشته تيم‌هاي ايتاليايي در فينال نباشد.

به گزارش تسنيم، در نخستين بازي مرحله نيمه نهايي، سادا کروزيرو که به عنوان ميزبان به دنبال عنواني جز قهرماني نبود در يک بازي برتر با نتيجه 3 بر صفر يوپي‌سي‌ان آرژانتين را از پيش رو برداشت. سرويس و دفاع روي تور از عوامل مهم پيروزي تيم ميزبان در اين بازي بود. والاس سوزا، بازيکن ملي پوش تيم برزيل در اين بازي 20 امتياز براي تيمش کسب کرد.

در دومين بازي، ترنتينو ايتاليا و لوکومتيو روسيه در فينالي زودرس رو در روي هم قرار گرفتند. ست اول را تيم ترنتينو به عنوان مداقع 4 دوره متوالي قهرماني با نتيجه 27 بر 25 به سود خود پايان داد اما در ادامه اين تيم روسي بود که در 3 ست متوالي با نتايج 21 بر 25، 24 بر 26 و 23 بر 25 حريف قدرتمند خود را شکست داد. بازيکنان تيم لوکومتيو بازي کم اشتباهي ارائه کردند و در دفاع روي تور عملکرد بهتري نسبت به حريف داشتند. تسوتان سوکولوف با 21 پوئن، امتيازآورترين بازيکن ميدان بود.

فينال اين مسابقات امشب در سالن «ديوينو براگا» شهر بتيم برزيل بين 2 تيم لوکومتيو و کروزيرو برگزار مي‌شود.
رضا حمیدی بازدید : 50 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

جدال شاگردان ولاسکو با برزيل در نخستين گام

اعلام برنامه مسابقات واليبال قهرماني بين قاره‌اي


برنامه مسابقات واليبال قهرماني بين قاره اي ژاپن اعلام و زمان رويارويي تيم ملي واليبال کشورمان با قدرت هاي برتر واليبال جهان مشخص شد.


ششمين دوره مسابقات واليبال قهرماني بين قاره اي جهان از28 آبان ماه با حضور شش تيم برتر جهان در ژاپن آغاز مي شود و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.

اين رقابت ها از 28 آبان ماه آغاز مي شود که رقابت هاي دو روز نخست در شهر کيوتو برگزار مي شود و تيم ها 30 آبان ماه استراحت خواهند داشت و ادامه رقابت ها به مدت سه روز از اول تا سوم آذرماه در شهر توکيو خواهد بود.

در اين رقابت ها تيم هاي ژاپن (ميزبان)، ايران (قهرمان آسيا)، برزيل (قهرمان قاره امريکاي جنوبي)، روسيه (قهرمان اروپا)، ايالات متحده (قهرمان مردان آمريکاي جنوبي) و ايتاليا تيم سوم رده بندي جهاني به معرفي فدراسيون بين المللي واليبال حضور دارند.

تيم ملي واليبال ايران در ششمين دوره مسابقات واليبال قهرماني بين قاره اي به ترتيب با تيم هاي برزيل، ايتاليا، روسيه، ايالات متحده و ژاپن بازي مي کند.

برنامه کامل اين رقابت ها به وقت محلي به قرار زير است:

سه شنبه 28 آبان ماه: شهر کيوتو

ساعت 12:10، ايتاليا- روسيه

ساعت 16:10، ايران - برزيل

ساعت 19:10، ايالات متحده – ژاپن

چهارشنبه 29آبان ماه: شهر کيوتو

ساعت 12:10، ايتاليا - ايران

ساعت 16:10، برزيل – ايالات متحده

ساعت 19:10، ژاپن – روسيه

پنج شنبه 30آبان ماه: تيم هاي شرکت کننده استراحت دارند

جمعه يکم آذرماه: شهر توکيو

ساعت 12:10، ايالات متحده - ايتاليا

ساعت 16:10، ايران - روسيه

ساعت 19:10، ژاپن – برزيل

شنبه دوم آذرماه: شهر توکيو

ساعت 12:10، ايران – ايالات متحده

ساعت 16:10، روسيه - برزيل

ساعت 19:10، ايتاليا – ژاپن

يکشنبه سوم آذرماه: شهر توکيو

ساعت 12:10، برزيل- ايتاليا

ساعت 16:10، ايالات متحده - روسيه

ساعت 19:10، ايران – ژاپن
رضا حمیدی بازدید : 51 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

عطايي:هدف ماحضور درمرحله نيمه نهايي است


سرمربي تيم واليبال کاله آمل گفت: نخستين هدف ما حضور در مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال جام باشگاه‌هاي جهان است.


به نقل از سايت فدراسيون جهاني واليبال، تيم واليبال ترنتينو دياتک به فاصله 3 روز پس از فتح جام سوپرکاپ ايتاليا به برزيل آمده تا از عنوان قهرماني باشگاه‌هاي جهان دفاع کند. روبرتو سرنيوتي، سرمربي تيم ترنتينو بسيار خوش بين است که تيمش يک بار ديگر قهرمان جهان شده و نوار قهرماني‌هاي شاگردانش قطع نشود. تيم‌هاي ايتاليايي در هر 8 دوره برگزاري اين مسابقات صاحب جام قهرماني شده‌اند که 4 بار آن توسط ترنتينو بوده است.

سرنيوتي خاطر نشان کرد: ما به خوبي مي‌دانيم که امسال کار سختي پيش رو داريم چون تيم‌ها خود را بازسازي کرده‌اند. ما بايد بازي به بازي پيش برويم و اولين هدف‌مان رسيدن به نيمه نهايي به عنوان سرگروه است. ما همه مي‌خواهيم که قهرماني سال گذشته را تکرار کنيم و به همين خاطر بهترين بازي‌هاي خود را ارائه خواهيم داد.

يکي از تيم‌هايي که مي‌تواند قهرماني ترنتينو را به خطر بيندازد، سادا کروزيرو برزيل است که توسط مارسلو مندس آرژانتيني هدايت مي‌شود. آنها سال قبل در دوحه به مقام دوم مسابقات باشگاه‌هاي جهان رسيدند. مندس اظهار داشت: ما مي‌دانيم که مسابقات سختي پيش رو داريم ولي هدف‌مان تغيير نکرده است و مي‌خواهيم، قهرمان شويم. تيم‌هاي قدرتمندي در برزيل حضور دارند ولي ما به اندازه‌اي تمرين کرده‌ايم که در فينال حاضر باشيم. ما هميشه مقابل تماشاگران خودي، خوب بازي کرده‌ايم و حالا در شهر خودمان ميزبان قهرمانان قاره‌هاي ديگر هستيم.

تيم ملي ايران به تازگي براي دومين بار متوالي به مقام قهرماني آسيا رسيد و حالا تيم کاله به عنوان نماينده ايران، يک خطر بالقوه براي ساير تيم‌ها به حساب مي‌آيد. بهروز عطايي سرمربي کاله هم گفت: پيشرفت واليبال ايران در 2 سال گذشته خيلي خوب بوده است. نخستين هدف ما حضور در مرحله نيمه نهايي است، چون تيم ما نسبت به مسابقات قهرماني آسيا تغييراتي داشته و تعدادي از بازيکنان ما هم به همراه تيم زير 23 سال ايران در مسابقات جهاني حاضر بودند. بنابراين تمرينات خوبي را پشت سر نگذاشتيم.

برنامه بازي‌هاي کاله:

سه شنبه 23 مهرماه 92

ترنتينو ايتاليا - کاله ايران، ساعت 20:30 به وقت تهران

يوپي سي ان آرژانيتن - پاناسونيک ژاپن

چهارشنبه 24 مهرماه 92

کاله ايران - پاناسونيک ژاپن، ساعت 20:30 به وقت تهران

پنج شنبه 25 مهرماه 92

ترنتينو ايتاليا - يو پي سي ان آرژانتين

جمعه 26 مهرماه 92

کاله ايران - يوپي سي ان از آرژانيتن، ساعت 20:30 به وقت تهران

ترنتينو ايتاليا - پاناسونيک ژاپن
رضا حمیدی بازدید : 62 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (1)

 


در حالي که همه چيز براي پيوستن حمزه زريني، ملي پوش واليبال ايران به يک باشگاه در کشور ترکيه آماده بود، مخالفت باشگاه کاله مانع از لژيونر شدن اين بازيکن شد.


حمزه زريني بازيکن شناخته شده تيم ملي واليبال ايران و يکي از بهترين قدرتي‌هاي آسيا پس از مسابقات ليگ جهاني و همچنين قهرماني مردان آسيا از سوي چند باشگاه اروپايي دعوت شد. اما پيشنهاد هيچ يک از اين باشگاه‌ها آنقدر وسوسه انگيز نبود که يک واليباليست مطرح ترجيح دهد سختي زندگي در غربت را به جان بخرد.

در نهايت دريافت کننده تيم ملي واليبال ايران چندي قبل با يک پيشنهاد خيلي خوب از سوي يک باشگاه کشور ترکيه مواجه شد. مناببع آگاه دستمزد پيشنهادي را حدود 300 هزار دلار چيزي حدود 900 ميليون تومان برآورد کردند. پس از تفاهم اوليه و رايزني هايي که در فدراسيون واليبال ايران انجام شد، زمينه پيوستن زريني به ترکيه فراهم آمد. خود او نيز اين موضوع را تائيد کرد.

اما درست در پاي پرواز باشگاه کاله در ايران با اعلام اينکه مدت قرارداد حمزه زريني به اتمام نرسيده است، با انتقال وي با کشور ترکيه مخالفت کرد. بدين ترتيب قرار است تا فعلا زريني در ايران بازي کند.

حمزه زريني که از مخالفت باشگاه کاله ناراحت بود، از اظهار نظر در اين باره خودداري کرد.
رضا حمیدی بازدید : 68 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

اعضاي تيم ملي واليبال ايران به دليل کسب مقام نخست رقابت هاي قهرماني آسيا تجليل شدند.

اعضاي تيم ملي واليبال ايران که در رقابت هاي قهرماني آسيا موفق به کسب مقام نخست شده بودند طي مراسمي مورد تجليل قرار گرفتند.

در اين مراسم چهره هايي مانند محمدحسن ابوترابي، نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي، محمد علي آبادي، محمدرضا داورزني، اعضاي تيم ملي واليبال و برخي ديگر از مسئولان حضور داشتند.

همچنين حضور حميد ماهي صفت و محسن يگانه هم از نکات جالب مراسم تجليلي بود که با اجراي احسان عليخاني برگزار شد. در اين برنامه ماهي صفت و يگانه براي دقايقي به اجراي مراسم پرداختند که بسيار مورد توجه حضار قرار گرفت.

محمد علي آبادي، رئيس کميته ملي المپيک هم در اين مراسم اظهار داشت: کاروان ايران در دوره گذشته بازي هاي کشورهاي اسلامي با اعزام 143 نفر به اين رقابت ها به عنوان چهارمي دست يافت در حالي که در اين دوره کاروان ايران با 87 ورزشکار راهي اين مسابقات شد و با کسب 59 مدال در جايگاه دوم ايستاد که از اين تعداد 30 مدال را بانوان کسب کردند که عملکردي قابل قبول بود.

وي همچنين در بخشي ديگر از صحبت هايش در مورد عملکرد واليبال گفت: واليباليست هاي ايران عملکرد خوبي داشته و دل مردم را شاد کردند که وظيفه خود دانستيم از آنها تقدير و تشکر کنيم.

مراسم شب گذشته مشکلاتي هم داشت؛ در گام نخست مراسم که قرار بود ساعت 19 آغاز شود با يک ساعت تاخير و از ساعت 20 آغاز شد.

با توجه به اينکه مراسم تجليل در فضاي باز برگزار مي شد، وسايل گرمايشي هم به تعداد در نظر گرفته نشده بود و همين امر ناراحتي بسيار از ميهمانان را به همراه داشت. همچنين کمبود صندلي براي افراد حاضر در مراسم موجب شد تا برخي ها به صورت ايستاده اين برنامه را دنبال کنند. طولاني شدن مدت برنامه موجب شد تا برخي از ملي پوشان تيم واليبال بلافاصله پس از تجليل، بدون صرف شام محل را ترک کنند.

زماني که اسامي ملي پوشان براي اهداي جوايز قرائت مي شد، عکس و نام آنها در مانيتوري که در جايگاه تعبيه شده بود درج مي شد که در اين بين نام حسين معدني، مربي تيم ملي واليبال و خوليو ولاسکو، سرمربي تيم ملي به اشتباه حسين "مدني" و خوليو "والاسکو" نوشته شد.

تيم ملي واليبال ايران براي دومين دوره متوالي و با واگذاري تنها يک گيم به حريفان توانست عنوان نخست رقابت هاي قهرماني آسيا را از آن خود کند تا جواز حضور در رقابت هاي بين قاره اي را کسب کند.

 

رضا حمیدی بازدید : 65 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

سرمربي تيم واليبال کاله آمل گفت: با تصميم فدراسيون واليبال، ملي‌پوشان ما يعني حمزه زريني، عادل غلامي و فرهاد ظريف همراه تيم به برزيل نمي‌آيند.

 


تيم واليبال کاله آمل براي شرکت در مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي جهان عصر امروز (جمعه) به برزيل پرواز مي‌کند. بهروز عطايي پيش از اعزام تيمش به برزيل به خبرگزاري تسنيم گفت: حدود 6 روز است که با ترکيب اصلي و در واقع با 6 نفر کامل تمرين مي‌کنيم. 5 بازيکن ما نيز همراه تيم زير 23 سال در برزيل هستند. خلاصه اينکه اوضاع مناسبي براي تمرين نداشتيم. اميدوارم در برزيل چند جلسه بتوانيم تمرين کنيم.

عطايي ادامه داد: با تصميم فدراسيون واليبال، ملي‌پوشان ما يعني حمزه زريني، عادل غلامي و فرهاد ظريف همراه تيم به برزيل نمي‌آيند در حالي که من دوست داشتم با ترکيب کامل خودمان در مسابقات جام باشگاه‌هاي جهان شرکت کنيم. در واقع مي‌توان گفت که تيم کاله يکي از تيم‌هاي ملي ايران است که شرکت کاله، حامي مالي آن شده است.

تيم واليبال کاله به عنوان قهرمان ليگ برتر ايران و باشگاه‌هاي آسيا عصر جمعه از طريق امارات راهي ريودوژانيرو و سپس شهر «بتيم» محل برگزاري مسابقات باشگاه‌هاي جهان مي‌شود. علي نادي، جواد حسين آبادي و ناصر رحيمي، بازيکنان کمکي کاله در اين مسابقات هستند. کاله در گروه اول مسابقات با ترنتينو دياتک ايتاليا (قهرمان 4 دوره گذشته)، يو پي سي ان آرژانتين، پاناسونيک پنترز ژاپن رقابت مي‌کند. برنامه بازي‌هاي کاله به شرح زير است:

سه شنبه 23 مهر: کاله - ترنتينو دياتک ايتاليا

چهارشنبه 24 مهر: کاله - پاناسونيک پنترز ژاپن

جمعه 26 مهر: کاله - يو پي سي ان آرژانتين
رضا حمیدی بازدید : 78 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (3)

مراسم استقبالی که حوالی ظهر امروز برای عادل غلامی ملی‌پوش آملی تدارک دیده شده بود، تحقیرکننده بود.

 از روزهای گذشته خبر استقبال از عادل غلامی که به همراه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی به قهرمانی رسیده بود پراکنده به گوش می‌رسید.

اما امروز ظهر مراسم استقبال از این ملی‌پوش در شان یک والیبالیست ملی پوش که هیچ برای یک قهرمان ساده ورزشی نیز نبود.

رضا حمیدی بازدید : 71 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

kaleh amol asiai jahani کاله آسیایی جهانی آمل

لیست نهایی کاله برای جام باشگاه های جهان اعلام شد:

 

پاسور:              صابر نریمان نژاد و فرهاد سال افزون

قطر پاسور:        رضا قرا و جواد حسین ابادی

دریافت قدرتی:   مجتبی میرزا جان پور - پوریا فیاضی - علی سجادی و میلاد عبادی پور

لیبرو:                ناصر رحیمی

سرعتی زن:      علیپور - جدیدی و علیرضا نادی

 

 

به در خواست فدراسیون ملی پوشان کاله را همراهی نمیکنند و بعد از پایان مسابقات آسیایی به آمل میان برای تمرینات سوپر لیگ و بازیکنانی همچون فخرالدین رضوی-حمید دهقان-علی شفیعی-ابوالفضل قلیپور و افشین فتاح هم تمرینات خود را زیر نظر مربی تمرین دهنده ادامه میدن

به امید کسب نتیجه خوب ( طوفان سبز اسیا می اید)

رضا حمیدی بازدید : 44 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

ترکيب تيم واليبال سايپا البرز مشخص شد


ترکيب تيم واليبال بزرگسالان سايپا البرز براي حضور در فصل جديد ليگ برتر واليبال مشخص شد.


به نقل از سايت باشگاه سايپا، تيم واليبال سايپا البرز که در سال‌هاي ‌اخير همواره با ترکيبي از بازيکنان جوان در بالاترين سطح مسابقات واليبال کشور شرکت کرده است، امسال نيز ضمن حفظ و بهره‌گيري از کادرفني سال گذشته خود، 7 بازيکن از تيم‌هاي پايه سايپا به ترکيب نارنجي پوشان واليبال اضافه کرده است.

سيد اميد هاشمي به عنوان مدير تيم واليبال سايپا البرز و فرهاد نفرزاده مانند سال گذشته سرمربي سايپا است، اکبرمحمدي (مربي)، طاهر گرافر (بدنساز)، هاني فرخي (آناليزور)، محمد محمدي (ماساژور) وحجت غلامعلي زاد (تدارکات) نيز ديگر اعضاي کادرفني اين تيم هستند. همچنين رشيد يوسفي، رسول نجفي، معين معيني فر، هادي پناهي، جابر اسمعيل‌پور، آرمين رنجبر، پوريا فياضي، حامد طاروردي، سعيد جواهريتوانا، عليرضا صفايي، اصغر نجفي، محمد فلاح،‌ اميرعلي محمدفتحعلي، محمدرضي‌پور، مصطفي حيدري و محمد دليري به عنوان بازيکن تيم واليبال سايپا در ليگ برتر سال 92 همراهي خواهند کرد. ‌
رضا حمیدی بازدید : 66 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

جام باشگاه‌های والیبال جهان از 23 مهر ماه در برزیل آغاز می‌شود که در آن کاله ایران نماینده آسیا در این رقابت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس ، نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان که در آن کاله مازندران به عنوان نماینده قاره کهن در آن حضور می‌یابد از 23 مهر ماه سال جاری در شهر بتیم برزیل دنبال می‌شود.

کاله با ترکیبی از بازیکنان خودی و بازیکنان کمکی از تیم ملی امید راهی این مسابقات می‌شود که به مدت یک هفته به طول می‌انجامد.

شاگردان بهروز عطایی که هم‌اکنون تعدادی از انها در اختیار رده مختلف تیم‌های ملی هستند باید به همراه تیم‌های لوکوموتیو روسیه قهرمان اروپا، لارومانا جمهوری دومینیک نماینده نورسیکا، سادا کروزیرو برزیل نایب قهرمان و میزبان رقایت‌ها، ترنتینو ایتالیا قهرمان چهار دوره گذشته جام باشگاه‌های جهان، اسفاکس تونس قهرمان آفریقا، پاناسونیک ژاپن قهرمان جام امپرور و دو سان یوهان از آرژانتین به عنوان قهرمان آمریکای جنوبی در این مسابقات شرکت کنند.

تیم‌های حاضر در این مسابقات در دو گروه چهار تیمی دسته‌بندی شده و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسند.

کاله ایران در نخستین گام دیدار بسیار سختی را پیش رو دارد و باید با تیم ترنتینو ایتالیا قهرمان چهار دوره گذشته جهان در سال‌های 2009، 2010، 2011 و 2012 برود که به نوعی مدافع عنوان قهرمانی است.

رضا حمیدی بازدید : 64 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (1)

این تیم چند ساله پیش با بازیکنانی جوان و بدون اسم و رسم قهرمان کشور شد و الان از این جمع حمید امینی-علی شفیعی و فخرالدین رضوی به سوپر لیگ رفتند عبدالله حبیبی به تیم ملی جوانان دعوت شد و تو دسته خودش و ثابت کرد و به زودی در سوپر لیگ خواهیم دیدش
فاضل پژومان سال قبل فیکس کاله جوان شد
مهدی حسینی به تیم ملی نوجوانان پیوست
و در این جمع چند نفر هم به والیبال ادامه ندادند ولی تو دوران خودشون جز بهترین ها بودن از جمله مجید راسخ و امیر حق شناس
آرزوی موفقیت داریم برای همشون...

رضا حمیدی بازدید : 46 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

علی سجادی-جواد حسین آبادی و علیرضا جدیدی دیروز در تمرینات کاله حاضر شدند و علیرضا نادی امروز یا فردا به تمرینات کاله اضافه میشه، تمرین کاله دیروز با انگیزه بالا بین بازیکنان برگزار شد.

رضا حمیدی بازدید : 74 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
حمزه زرینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ ما برای حضور موفق در این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا زحمات زیادی کشیده ایم، آخرین بازیهای تدارکاتی خود را هم در ترکیه انجام دادیم که تمامی آنها از سطح بسیار خوبی برخوردار بود به طور مثال در بازی مقابل بلغارها در یک دیدار سنگین و نزدیک با نتیجۀ سه بر دو شکست خوردیم ما می توانستیم بهتر از اینها ظاهر شویم، در مقابل تیم فنر باغچه که برخی بازیکنان آن از کشورهای کوبا و برزیل بودند بسیار خوب و حرفه ای ظاهر شدیم. من طبق نظر و لاسکو در بازی مقابل بلغارستان در ترکیب تیم حضور نداشتم.

رضا حمیدی بازدید : 55 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

عصر دیروز تیم کاله جوان به سرمربیگری حسین کاظمی با ترکیب فاضل پژومان-رحمان تقی زاده-محمدرضا عوض پور-محمدسعادتی-حسین سهرابی-وحید تقوی و عبدالله حبیبی بازی رو رو شروع کرد که تا پایان ست تقریبا به بازیکنان تعویضی خود هم مثل حمید حمودی  سینا طهماسبی-مهدی حسینی-حسن رجب زاده-محمد صادقی نیز بازی داد...
تیم سوپرلیگ با هدایت قاسم نائیجی با ترکیب صابر نریمانژاد-علی شفیعی-علی علیپور-فخرالدین رضوی-حمید دهقان-احسان علیزاده و ابوالفضل قلیپور شروع کرد و در پایان ست افشین فتاح و حسام نائیجی نیز به بازی آمدند
درخشش فخرالدین رضوی در خط سرویس و حمید حمودی پاسور تیم ملی جوانان در ترکیب کاله جوان در نوع خود جالب بود...

نتایج زنده


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    موثرترین بازیکنان تیم ملی؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 477
  • بازدید کلی : 6,937
  • لیگ برتر ایران