loading...
والیبال آمل
رضا حمیدی بازدید : 50 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

منش پهلواني در خون مردم ايران است

محمودي: ما هميشه پهلوان و عيّار داشته‌ايم


قهرماني 4دوره المپيک کشني ناشنوايان در سالهاي 1997 دانمارک، 2001 ايتاليا، 2005 استراليا، 2009چين تايپه و قهرمان جهان در سال 2008 در ارمنستان بخشي از افتخارات محمد محمودي پهلوان مربي موفق کشتي و خير در زمينه ورزش است .


در همين زمينه با پهلوان محمد محمودي که به همراه داودي و سيروس‌پور افتخارات زيادي را براي کشتي به دست آوردند و به بهانه کسب تنديس جوانمردي توسط پهلوان محمد محمودي با او همصحبت شديم. وي که از خير هاي ايران هم به شمار مي رود در رابطه با کشتي ناشنوايان مي‌گويد: من را آقاي سيروس‌پور به فدراسيون ناشنوايان آورد اما يک روز که سر تمرين بودم بچه ها گفتند که رييس جديد فدراسيون از حضور آقاي سيروس پور در تمرينات جلوگيري کردند. من هم لباس خودم را عوض کردم و گفتم که من با او آمده‌ام و با او هم مي‌روم، بعد از آن آقاي طالقاني و برزگر هم با من براي بازگشت صحبت کردند اما معرفت حکم مي کرد که نباشم و دوستم را تنها نگذارم ما افتخارات زيادي را براي ايران عزيز به دست آورده بوديم 4قهرماني المپيک و 1قهرماني جهان افتخار کمي نيست که بايد بگويم بعد از من آقاي کاوه که آمدند و من هم براي ايشان آرزوي موفقيت کردم. به جز آقاي کاوه که تيمش دوم يا سوم شد بقيه تيمها در فرنگي اوت شدند من فکر مي کنم ما به همراه آقاي داودي و سيروس پور کار بزرگي کرديم که به سختي شايد تکرار شود.

در ادامه محمودي در رابطه با منش جوانمردي مي گويد:17 شوال روز جوانمردي و پهلواني در دنيا است، در تالار وحدت توانستم به لطف خداوند تنديس پهلواني را از دستان مبارک نوه امام خميني آقاي سيد حسن خميني گرفتم اما من بايد بگويم که ايران 70 ميليون جمعيت دارد و 70 ميليون عيّار و جوانمرد دارد که همه نشان داده اند مرام پهلواني دارند. در گذشته پورياي ولي را داشتيم که باخت و شد پهلوان پورياي ولي... بعد از آن طيب را داشتيم که با خدا معامله کرد و راجع به سوالي که رژيم شاه در مورد امام خميني از او پرسيدند با شجاعت واقعيت را به حق گفت. آقا تختي که سنبل مرام و معرفت بود و يا حسين فهميده که با خدا معامله کرد و عاشقانه براي وطنش شهيد شد. ما هميشه پهلوان و عيار داشته ايم.

آتش نشاني که براي جان يک خانواده جانش را فدا کرد و يا خانمي که 52 ميليار براي ساختن بيمارستان خيريه هزينه مي کند اينها همه پهلوان و جوانمرد هستند و من فقط نماينده آنها هستم نه چيز ديگر...

پهلوان محمد محمودي که از عياران به نام تهران هم به شمار مي رود و در مراسم عاشورا در هيئت او در شهر ري تمامي ورزشکاران و دولتمردان اعم از سياسي و لشگري شرکت مي کنند در پايان مي گويد: منش پهلواني در خون مردم ايران است هدف من بالا رفتن پرچم عزيز ايران است من دوست دارم در کتاب هاي درسي وزير آموزش پرورش از تختي و پورياي ولي بنويسد و به بچه ها آموزش دهند من هميشه خودم را زير پرچم مولا علي که به يتيم نوازي معروف بود و امام حسين بزرگترين آزادي‌خواه دنيا مي دانم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
نتایج زنده


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    موثرترین بازیکنان تیم ملی؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 495
  • بازدید کلی : 6,955
  • لیگ برتر ایران